
bekas kuih,kerepek
rm 30
tak semestinye untuk kegunaan hari raya je...hari2 biasa pun kita makan kerepek/keropok kan...bekas ni kedap udara..



linashah enterprise
.... ni la gambar my husband...
ni gambar ank i....hafiz n haziq
square plate sq 02rm 20
tin ni baru bukan recycle...sesuai untk decal/ decoupage..kalau berminat blh la hubungi saya...kalau ambil banyak harga blh deal lg...tin ni saya tempah dr kilang.....harga rm 15
plate pr 01rm 30
blh diletak mggnakan stand ataupun d gantung
plate pr 02
rm 30


bukan nak menunjuk boleh la kita kongsi idea menghias rumah..
tak semestinya kalau minat english deco rmh kita perlu sarat...saya suka yg simple2 je.....
periuk anemelrm70


ballon teapotrm 65
cantik..............blh guna lbh sesui untuk air sejuk..air yg suam2 pun blh...


oval platerm 30
oval plate ni untuk hiasan..blh letak ataupun digantung....belakang plate ni ada hanger mcm frame biasa punye hanger..

ni lg contoh....cantik tak...
ni la saya cakap...letak kat belakang sofa pun cantik...........
salam..........kepada semua ...sempena bulan yang mulia ni saya mengucapkan selamat hari raya mohon maaf zahir dan batin......ada discount istimewa sempena hari raya........


kettle hiasanrm 38
cantik, ni kalau display kat rumah mesti ada yg tegur...bg hadiah kat kwn2 pun blh.....


bekas kuih raya code 02
harga rm 18


periuk hiasan.kalau nak gunablh juga ikut masing2 la ye

periuk hiasanharga rm 70
periuk ni untuk hiasan je...cantik kan tak de jual dimana2...kecuali saya

mug
code 03
rm10
SILA KLIK 'OLDER' POST UNTUK MELIHAT LEBIH BYK LG PRODUCT.TQ