Saturday, October 17, 2009

bekas kuih,kerepek dan lain2 kegunaan


bekas kuih,kerepek
rm 30
tak semestinye untuk kegunaan hari raya je...hari2 biasa pun kita makan kerepek/keropok kan...bekas ni kedap udara..






linashah enterprise

Friday, October 16, 2009

2 putera saya..

.... ni la gambar my husband...

ni gambar ank i....
hafiz n haziq

Tuesday, October 13, 2009

square plate

square plate sq 02
rm 20

square plate sq 01
rm 20

linashah enterprise

Thursday, October 8, 2009

bekas tin untuk decal/decoupage

tin ni baru bukan recycle...sesuai untk decal/ decoupage..kalau berminat blh la hubungi saya...kalau ambil banyak harga blh deal lg...tin ni saya tempah dr kilang.....
harga rm 15

Tuesday, October 6, 2009

plate roses(squre)

plate pr 01
rm 30
blh diletak mggnakan stand ataupun d gantung


plate pr 02
rm 30

Friday, October 2, 2009



bukan nak menunjuk boleh la kita kongsi idea menghias rumah..
tak semestinya kalau minat english deco rmh kita perlu sarat...saya suka yg simple2 je.....

Thursday, October 1, 2009

ruang makan saya masa d rmh ipoh perak

ruang tamu di rmh saya johor

dapur kering saya...ada nak komen ape2 silalah....



periuk anemel english deco

periuk anemel
rm70


Wednesday, September 30, 2009

ballon tea pot



ballon teapot
rm 65
cantik..............blh guna lbh sesui untuk air sejuk..air yg suam2 pun blh...


oval plate



oval plate
rm 30
oval plate ni untuk hiasan..blh letak ataupun digantung....belakang plate ni ada hanger mcm frame biasa punye hanger..



Sunday, September 27, 2009


ni lg contoh....cantik tak...
ni la saya cakap...letak kat belakang sofa pun cantik...........

frame english deco

frame english deco rm 14

frame ni boleh di gantung atau letak atas meja...ni gambar anak saya....lepas ni saya tunjuk cara nk gantung gambar....buat satu galerry gambar keluarga/kenangan...pasti ramai yg puji..



Saturday, September 26, 2009

salam..........kepada semua ...
sempena bulan yang mulia ni saya mengucapkan selamat hari raya mohon maaf zahir dan batin......ada discount istimewa sempena hari raya........

Tuesday, September 8, 2009

kettle english deco



kettle hiasan
rm 38
cantik, ni kalau display kat rumah mesti ada yg tegur...bg hadiah kat kwn2 pun blh.....


Monday, September 7, 2009

bekas biscuit code 03




bekas kuih code 03
harga rm18

bekas kuih raya code 02




bekas kuih raya code 02
harga rm 18


bekas biscuits raya code o1



bekas kuih raya code 01
rm18


Tuesday, September 1, 2009



periuk hiasan.kalau nak guna
blh juga ikut masing2 la ye
harga rm70



periuk hiasan
harga rm 70
periuk ni untuk hiasan je...cantik kan tak de jual dimana2...kecuali saya

mug
code 03
rm10


SILA KLIK 'OLDER' POST UNTUK MELIHAT LEBIH BYK LG PRODUCT.TQ